چگونه در اينترنت فروشگاه لوازم جانبي موبايل راه بيندازم

چگونه ميتوانيم از اينترنت به ماهي دوميليون پول برسيم

چگونه در اينترنت فروشگاه لوازم جانبي موبايل راه بيندازم

۴ بازديد

چگونه در اينترنت فروشگاه لوازم جانبي موبايل راه بيندازم چگونه در اينترنت فروشگاه لوازم جانبي موبايل راه بيندازم چگونه در اينترنت فروشگاه لوازم جانبي موبايل راه بيندازم چگونه در اينترنت فروشگاه لوازم جانبي موبايل راه بيندازم

بازار لوازم جانبي موبايل بر خلاف بازار بي رونق موبايل و تبلت داراي سود بسياري است و با شروع ماه رمضان اين بازار بسيار سودآور شده و سود بسيار بالايي را براي فروشندگان به ارمغان آورده است.

بازار موبايل از ابتداي سال جاري رونق چنداني نداشته است و بعد از انتخابات و شروع ماه رمضان اين بازار دچار ركود و بي رونقي زيادي به دليل استقبال پايين مردم براي خريد گوشي و احتمالا انتظار براي كاهش قيمت يا خريد محصولات جديد در اوايل تابستان  شده است اما در اين ميان بازار لوازم جانبي موبايل و تبلت مثل هميشه داغ است و سود بسيار خوبي را براي فروشندگان عمده و خرد آن به دنبال دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاين به نقل از ايلنا، بازار لوازم جانبي بسيار گسترده و سود آور است و دسته بندي بزرگي از جمله انواع قاب و كاور، محافظ صفحه نمايش، شارژر و كابل شارژر، هدفون و ... را شامل مي‌شود. بازار ايران به دليل عطش بالاي خريداران لوازم جانبي و بزرگ بودن اين بازار تا به امروز ميزبان صدها برند لوازم جانبي موبايل بوده است كه محصولات انها عمدتا به صورت قاچاق وارد بازار مي‌شود، محصولاتي كه اغلب كيفيت بالايي ندارند يا طرح اصلي هستند و باعث شده‌اند تا خريد محصولات اصلي با قيمت بيشتر عملا در بيشتر مواقع به دليل موجودي پايين ناممكن باشد.

براي نمونه محافظ صفحه نمايش از نوع "گلس" براي موبايل شيائومي مي 5 اس پلاس در خارج از كشور داراي قيمتي كمتر از ۱ دلار است اما در ايران اين محافظ صفحه نمايش با قيمت ۱۵ الي ۵۵  هزار تومان فروش مي‌رسد كه نشان از قيمت‌هاي بدون نظارت و دلبخواهي از سوي فروشندگان به منظور سود بيشتر دارد كه حتي در برخي ديگر از محصولات لوازم جانبي موبايل و تبلت اين مقدار بيشتر است.

يك وارد كننده لوازم جانبي موبايل در گفتگو با خبرنگار ايلنا اظهار كرد: سود حاصل از فروش لوازم جانبي موبايل نسب به سود فروش يك موبايل، ۳ به ۱ است. در واقع فروش يك موبايل 800 هزار توماني شايد براي فروشنده در بهترين حالت ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان سود داشته باشد اما فروش لوازم جانبي در حدود ۱۵۰ هزار تومان از جمله قاب، محافظ صفحه نمايش و پاوربانك در حدود ۸۰ هزار تومان سود دارد!

 اين فروشنده موبايل و لوازم جانبي در گفتگو با خبرنگار ايلنا، گفت: دروغ است كه بخواهيم بگوييم فروش موبايل سود ندارد اما سود فروش موبايل حتي در موبايل‌هاي پرچمدار همچنان كمتر از سود لوازم جانبي است. بازار لوازم جانبي بسيار گسترده، سودآور و جذاب است به همين دليل مردم هزينه زيادي براي خريد لوازم جانبي مخصوصا انواع قاب، كاور، محافظ صفحه نمايش و ... مي‌كنند. اين درحاليست كه در بيشتر از ۹۹ درصد اين موارد حتي از قيمت اصلي، كيفيت و برندهاي سازنده اين محصولات اطلاعي ندارند كه باعث مي‌شود تا فروشندگان به منظور سود بيشتر با قيمت بالاتري اقدام به فروش محصولات با كيفيت پايين بكنند كه باعث شده تا برخي از مردم از اين مسئله شاكي باشند.

وي ادامه داد: هنگامي كه شما يك گوشي تلفن همراه را خريداري مي‌كنيد قطعا به برخي لوازم جانبي نياز داريد اما بهتر است براي خريد لوازم جانبي با كيفيت به مراكز قابل اعتماد مراجعه كنيد. همچنين حدود قيمتي را در نظر داشته باشد چرا كه در بازار موبايل سود اصلي فروشندگان در لوازم جانبي است و فروش بيشتر اين محصولات يعني سود بيشتر براي خودشان كه فقط به جيب شما ضرر مي‌زند.

در پايان بايد گفت كه بازار لوازم جانبي موبايل بسيار گسترده است و با انبوهي از محصولات با كيفيت يا بي كيفيت در رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف پر شده است. بازار موبايل فعلا حال خوبي ندارد اما بازار لوازم جانبي با استقبال زياد خريداران مواجه شده است كه باعث شده تا سود زيادي براي فروشندگان ايجاد شود و فعلا از وضعيت بازار راضي باشند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 
668,000 results
  1. فروشگاه اينترنتي جانبي - janebi.com

    https://janebi.com 

    فروشگاه اينترنتي جانبي اولين فروشگاه تخصصي لوازم جانبي موبايل و تبلت و ... و اينترنت را ...

  2. خريد لوازم جانبي سامسونگ Samsung

    https://janebi.com/mobile-accessories/samsung-accessories 

    لوازم جانبي سامسونگ Samsung فروشگاه اينترنتي جانبي - لوازم جانبي موبايل ، تبلت و لپ تاپ و تمام ...

  3. لوازم جانبي موبايل - همراه پلاس

    https://hamrahplus.com 

    خريد اينترنتي لوازم جانبي موبايل و تبلت از فروشگاه همراه پلاس ، تنوع بي نظيري از لوازم ...

  4. لوازم جانبي موبايل و تبلت - فارس كالا

    https://farskala.ir 

    فارس كالا ارزان ترين فروشگاه اينترنتي لوازم جانبي موبايل و تبلت در ايران. خريد پاور بانك و ...

  5. فروشگاه اينترنتي جانيك | فروش لوازم جانبي موبايل, لوازم ...

    janic.ir 

    سوئيچ سيسكو , سرور hp , لوازم جانبي موبايل , لوازم جانبي لپتاپ, لوازم جانبي كامپيوتر, كيس ...

  6. پخش لوازم جانبي موبايل ايماني - عمده فروش لوازم جانبي موبايل

    https://imanishop.com 

    فروشگاه ايماني يكي از بزرگترين وارد كننده لوازم جانبي موبايل از ... از اينترنت ...

  7. فروشگاه لوازم جانبي موبايل

    www.ghotbkala.ir 

    تبليغات در اينترنت ... فروشگاه لوازم جانبي موبايل. ... » استند و پايه نمايش گوشي موبايل و تبلت ...

  8. لوازم جانبي - قيمت گوشي و خريد لوازم جانبي موبايل

    https://bizonline.ir/72-1224 

    لوازم جانبي موبايل. ... مودم همراه ايرانسل + 100گيگابايت اينترنت 6 ... فروشگاه اينترنتي ...

  9. فروشگاه اينترنتي پلازا

    www.plaza.ir 

    فروشگاه پلازا امكان خريد ... اين كمپاني بخش توليد خود را گسترش داد و لوازم جانبي موبايل را به ...

  10. لوازم جانبي | فروشگاه اينترنتي فينال

    https://final.ir/elecomp/elecomp 

    به فروشگاه اينترنتي فينال خوش ... لوازم جانبي موبايل. ... اينترنت ...

براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي به چه نياز داريم ؟

با باز شدن پاي فروشگاه هاي  اينترنتي به حوزه ي خريد و فروش در كشورمان افراد زيادي چشم به در آمد و سود حاصل از اين فروشگاه ها دارند، اگر قصد ايجاد يك فروشگاه اينترنتي داريد، به چه نياز داريد؟

 

كليك– وقتي مي خواهيد يك فروشگاه اينترنتي راه بيندازيد بايد پاسخگوي سوالات و مسئوليت هاي زيادي باشيد، بايد بدانيد كه چه مي كنيد و فراموش نكنيد بار وظايف خاصي بر دوش شما مي افتد. در اين مقاله سعي مي كنيم نگاهي گذرا به اين سوالات و كارهايي كه بايد انجام دهيد بيندازيم.

اولين سوالي  كه  به ذهن كسي كه مي خواهد يك فروشگاه اينترنتي راه بيندازد اين است كه  هزينه راه اندازي فروشگاه اينترنتي چقدر است ؟

در جواب بايد گفت كه به طور كلي نمي توان به اين پرسش پاسخ داد چون  موارد مهمي در اين هزينه سهم دارند . فرض كنيد كه شما يك لوازم  فروش ماهيگيري داريد، حال مي خواهيد يك فروشگاه اينترنتي براي اين موضوع بسازيد، به چيز زيادي نياز نخواهيد داشت شما فقط بايد يك سايت فروشگاه ساز مثل پرستا شاپ يا اوپن كارت با يك پوسته ي مناسب براي آن تدارك ببينيد ولي اگر مي خواهيد يك فروشگاه اينترنتي بزرگ بزنيد قضيه روي ديگري به شما نشان خواهد داد، و در ينجاست كه شما بايد برنامه ريزي و اهداف خود را مشخص كنيد. در اينجا به نمونه سوال ها و روندي كه شما در طي ساخت يك فروشگاه اينترنتي با آن روبه رو خواهيد بود را شرح مي دهيم.

۱-  چه هدفي از راه اندازي فروشگاه اينترنتي داريد؟

اين سوال گسترده تر از چيزي است كه به نظر مي رسد اگر مي خواهيد يك فروشگاه اينترنتي راه بيندازيد، بايد بدانيد كه در فروشگاه شما چه محصولي مي خواهد فروخته شود؟ مشتريان شما چه كساني  خواهند بود ، آيا اصلا امكان فروش اين محصولات از طريق وب سايت به صورت آنلاين وجود دارد،  اگر بخواهيد شروع كنيدرقيبان شما چه شركت هايي هستند ؟

چگونه فروشگاه اينترنتي بسازيم

شما نمي توانيد يك فروشگاه عرضه ي محصولات غذايي خام داشته باشيد و به محدوده دقت نكيند، چون اين مواد فاسد شدني هستند پس شما بايد براي اين فروش محدوده تعيين كنيد، ولي در مقابل يك فروشگاه لوازم منزل يا آشپزخانه مي تواند محصولاتش را به تمام نقاط كشور عرضه نمايد.
ارزيابي  موارد بالا باعث كاهش  هزينه ، صرفه جويي در زمان و صرفه جويي در هزينه طراحي فروشگاه اينترنتي شما مي شود.

۲- اطلاعات فني شما  از سايت و دنياي اينترنت در چه حدي مي باشد ؟

اگر شخصا مي خواهيد فروشگاه اينترنتي راه بيندازيد بايد اطلاعات فني خوبي در مورد زبان هاي برنامه نويسي، تجارت الكترونيك، سئو، روند سئو، كلمات كليدي، نحوه ي عرضه و تقاضاي اينترنتي داشته باشيد، اينكه بخواهيد فروشگاه اينترنتي خود را با چه زباني بنويسيد هم مهم است معمولا براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي نياز به يكسري اطلاعات فني داريد .

براي اينكه اهميت اين موضوع را بدانيد تصور كنيد كه اگر سايت شما بر اثر ضعف برنامه نويسي پيغام خطا  به مشتري بدهد يا سرور شما دچار كراش شود چه فاجعه اي رخ مي دهد، اگر خودتان هم از زبان برنامه برنامه نويسي سررشته اي نداريد پس بايد يك تيم مجرب و متخصص را بر روي اين كار بگماريد.

۳- هزينه ي ساخت سايت فروشگاهي چقدر است؟

شركت هاي زيادي در زمينه ي برنامه نويسي فعاليت مي كنند، هزينه ي ساخت يك سايت فروشگاهي از ۶ ميليون تا ۳۰ ميليون تومان بسته به امكانات و سابقه ي كاري آن شركت مي باشد.

هزينه ي ساخت يك فروشگاه اينترنتي چقدر است

ولي اين هزينه بيشتر مخصوص سايت هاي فروشگاهي است كه از پايه برنامه نويسي مي شوند، قيمت سايت هاي آماده مانند اوپن كارت و وردپرس و پرستاشاپ كمتر از ميزان گفته شده مي باشد.

تمام اينها بسته به اين است كه شما چقدر سرمايه داريد، در مسير رسيدن به هدفتان هر ريال هم مهم است و بايد درست و به جا از آن استفاده گردد.
۴- چگونه سايت را پر كنيم؟

بايد به موارد زير آگاهي داشته باشيد و آن ها را انجام دهيد

۱-بازاريابي فروش اينترنتي ( از قبيل معرفي محصولات در شبكه هاي اينترنتي، بك لينك و تبليغات)

۲- محصول نويسي ( توضيحات كافي و وافي در مورد محصولات و اجناس عرضه شده)

۳- توليد محتواي وبلاگ و فروشگاه
۴- رعايت موازين سئو

اگر بخواهيد از طريق سئو به سود برسيد زماني كه براي راه اندازي بايد در نظر گرفت ، بين ۱ تا ۳ سال است .
به هزينه  هاي جاري كه گفته شد اين مبالغ را نيز اضافه كنيد، مبلغ ثابت هاست (فضاي نگهداري وب سايت) هم اضافه مي شود كه اين مبلغ هم نسبت به ورودي همزمان كاربران (تعداد بازديد كنندگان در يك لحظه) + داخل يا خارج ايران + نوع سرور (اشتراكي ، مجازي ، اختصاصي) متغير است . از ۲۰ هزار تومان تا ۲ ميليون تومان به صورت ماهيانه
در آخر به شما توصيه مي كنيم كه علاوه بر تمام موارد گفته شده از مطالعه و مشاوره با افراد مجرب و صادق بهره بگيريد، معمولا با به وجود آمدن بازار گرم فروشگاه اينترنتي و فروش چشمگير آن افراد سودجويي نيز خواستار بهره گيري از اين آب گل آلود هستند و از نبود اطلاعات كافي  و دانش درست اشخاصي كه با سرمايه شان مي خواهند فروشگاه اينترنتي راه اندازي كنند استفاده مي كنند ، براي رسيدن به هدفتان به سه صفت ديگر نيز نياز داريد: صبر ، تخصص و پشتكار .

چگونه يك فروشگاه اينترنتي بسازيم
اگر مطالعه ي خود را بالا ببريد و در كنارش اين صفات را نيز در خود پرورش دهيد امكان ندارد به نتيجه ي دلخواه خود نرسيد . پس بي درنگ شروع كنيد

 






 

چگونه تصوير يك كامپيوتر را بر روي چند مانيتور نمايش دهيم؟

شما مي توانيد چند تصوير از خروجي كامپيوترتان بر روي مانيتورهاي متعدد داشته باشيد، اما براي به دست آوردن اين خواسته به تجهيزات يا نرم افزار خاصي نياز نداريد.

 

كليك – اگر مي خواهيد تصوير كامپيوترتان را بر روي چند مانيتور داشته باشيد به ابزار زياد يا نرم افزار خاصي نياز نداريد، شما مي توانيد  از طريق كابل VGA يا HDMI  عمل كنيد. اگر نگاهي به خروجي هاي كارت گرافيك كنيد مي بينيد كه  از سه رابط DVI ، Display Port و HDMI تشكيل شده اند. معمولا اين سه پورت بر روي تمام كارت گرافيك هاي جديد وجود دارد.  شما همچنين  مي توانيد يك تصوير را بسته به پورت هاي خروجي بر روي مانيتورهاي ديگر نيز نمايش بدهيد  براي انجام اين كارهمانطور كه گفتيم به نرم افزار خاصي نداريد.

 به محض اتصال تصوير به صورت Extend بر روي صفحه مانيتور دوم نمايش داده مي شود كه با فشردن كليدهاي پنجره به P تصوير را Duplicate كنيد و هرچي كه بر روي مانيتور اول نمايش داده مي شود را بر روي صفحه نمايش دوم نيز قرار بدهيد.

 در صورتي كه گرافيك شما يك خروجي داشته باشد، شما مي توانيد از تبديل ۱ به ۲ VGA كمك بگيريد . هزينه ي  اين كابل ۶ هزار تومان مي باشد.  البته اين كابل فقط براي متراژ هاي پايين جوابگو مي باشد و اگر بخواهيد در متراژهاي طولاني تر از اين روش استفاده كنيد نياز به سوئيچ و اسپليتر داريد  خواهيد داشت. شما با استفاده از اين كابل فقط مي توانيد ۲ تصوير همزمان انتقال بدهيد در صورتي كه مي خواهيد تعداد مانيتورهاي بيشتري را پوشش بدهيد  بايد از اسپليتر استفاده كنيد .

 با يك اسپليتر اين قابليت را در اختيار قرار خواهيد داشت كه  از طريق رابط HDMI  با VGA تا حداكثر ۳۲ تصوير را به صورت همزمان بر روي نمايشگرهاي مختلف پخش كنيد . به صورت پيش فرض اگر كارت گرافيك شما داراي چند خروجي باشد مي توانيد بسته به رزولوشن تصوير همزمان بگيريد .
Only a computer with a splitter image on multiple monitors display

۶ تا از مهم ترین لوازم جانبی موبایل که پیشنهاد میشود خریداری کنید

۱- یک پاور بانک قابل حمل اگر در مناطق دور دست یا در حال توسعه هستید حتما به یک پاوربانک با قدرت باتری بالا نیاز خواهید داشت .شما با پاور بانک می‌تونید در هر جا و زمانی گوشی همراه خودتان را شارژ کنید اما توجه داشته باشید باید پاور بانک شما از قبل با پریز برق و کابل شارژر شده باشد. اگر باتری گوشی شما ۴۰۰۰ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد با استفاده از یک پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی، می‌توانید حدود دو بار گوشی هوشمند خود را شارژر کنید. سایت خرید لوازم جانبی موبایل

۲- قاب گوشی گوشی های هوشمند بازار بسیار گران قیمت شده اند و باید برای محافظت از آن ها فکری کرد ، علاوه بر این ، بسیاری از پرچمداران و حتی تلفن های هوشمند میان رده اکنون از مواد شکننده ساخته می شود. برای گام اول، قاب‌هایی را انتخاب کنید که از متریال ضربه‌گیر (مانند سیلیکون یا لاستیک) ساخته شده باشد که گوشه‌های آسیب‌پذیر گوشی شما را بپوشاند.آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.